24 Nisan 2008

23 Nisan

Bugün 23 Nisan. Neşe doluyor insan. Biz de bugünü dere-tepe enduro yapalım diye 5 arkadaş sabah Altunizade'de buluşup, arabalı vapurla Topçular - Yalova'ya geçtik. Sonra da Delmece Yaylası'nı aramaya başladık. Şelaleye uğradık. Ormanın içinde saatlerce dolanıp durduk. Öğle yemeğinde, iyi pişiremediğimiz için az pişmiş sucuk yedik. Gerçi sucuklar çok kalındı. Sonra yaylayı aramaya devam ettik. Akşam 17:00 civarında sonunda bulduk. Orada dinlenip çay içtik. Kalan sucuğu yaylanın tek sakini olan köpeğin birine verdik. Dinlendikten sonra tekrar yola koyulduk. Çınarcığa indikten sonra tekrar arabalı vapura yönlendik. Karşıya geçtikten sonra E5 ten trafiğe rağmen aralardan basıp geldik. Eve geldiğimde saat 21:30 idi.

Yorucu ama keyifli bir gün oldu. Parkur şimdiye kadar girdiğim en kırıcı parkurdu. Patikaların çoğu iri iri keskin taşlardan oluşuyordu. Çoğunlukla yolun bir kenarı hep uçurumdu. Bir su-çamur geçişinde tam çamur geçişini bitirmek üzereyken motorun kayıp devrilmesi sonucu sağ ayağım motorun altında kaldı. Hasar yok ama ayağım ertesi gün ağrımaya başladı.